zaterdag 17 augustus 2013

Kermis in O'hout

Het is kermis en als dan de kleinkinderen langskomen gaan we kijken, bij kijken bleef het niet, de draaimolen werd het eerst uitgeprobeerd en dat is genieten geblazen, die glunderende gezichtjes zijn goud waard..... Twee keer op een pony rijden, hun dag kon niet meer stuk.......

Als er dan bij de mini bots auto's staat dat een volwassene mee mag zijn pa en opa niet te houden, enthousiast worden de meisjes begeleid, ik ben op stap met 4 kinderen!!! Het eendjes vissen maakt het kermis uitje compleet er worden een pluche Nemo en een pluche hondje gescoord en dan terug naar de auto........



Ik ben blij als ik thuis ben.... rolstoel kon niet mee en die was voor dit doel heel geschikt en die herrie...... ben nog steeds doof..........  ik kan nog amper bewegen....... en ik had het echt niet willen missen ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten