zondag 5 mei 2013

het verschil.........

ik kan mijn ogen amper geloven, links is het heden.... rechts het verleden 29 april een jaar geleden.
Ik weet nog zo goed hoe ik me voelde....moe, zo verschrikkelijk moe dat was met geen pen te beschrijven.... ging niet lukken, ik kon niet lezen, zag alles wazig enz.

Nadat men diabetes geconstateerd had, ik accuut aan de insuline en pillen moest, en met wat hulp en aanwijzingen van een diƫtiste ging het de goede kant op........ - 16 kg en de medicatie kon de prullenbak in.


Nu een jaar later voel ik me prima, ben extra gevoelig in mijn gezicht wat betreft mijn suiker gehalte, en is mijn dieet een vorm van leven geworden, waar ik prima mee uit de voeten kan.
Van diabetes kun je niet genezen maar ik kan er prima mee leven, en ik voel me geweldig... en heb weer zin in het leven.

MEHAPPY !!!

1 opmerking:

  1. Geweldig wat een verschil! Je kunt zien dat je weer straalt en geniet. Geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen