zondag 28 april 2013

een jaartje ouder.........



 Een jaartje ouder.... en eindelijk eens een leuke foto kunnen maken (ehh Paul dan..) mijn haar is inmiddels weer zo lang dat ik het heb laten invlechten voor deze heuglijke gebeurtenis....
aan de voorkant een beetje grijs (past goed bij het vest) maar verder niet...
alles geheel mijn eigen kleur, de vlecht heeft 3 dagen gezeten.

 De kleinkinderen hadden een mooie tekening gemaakt en beiden een bordje beschilderd, die bordjes staan nu boven op de kast de tekeningen aan de deur....
ik ben super verwend; een sg tab 7 kan ik lekker op bed lezen voor ik ga slapen, en een pakket om zelf een tas te haken van  hooked on zpagetti

1 opmerking:

  1. Je ziet je kleindochter genieten en net zo lachen als jij doet! Prachtig om te zien. En je haar vind ik mooi zitten zo. Een hele mooie foto heeft Paul gemaakt! Groetjes Joke!

    BeantwoordenVerwijderen